sobota, 25 czerwca 2016

Najlepsze cytaty z "Korony" Kiery Cass



Dwadzieścia lat minęło od wydarzeń z „Jedynej”. Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości . Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać..



Trzeba pogodzić się z istnieniem niedoskonałości, nawet w rzeczach, które wydają się całkowicie doskonałe.

Może to nie pierwsze pocałunki powinny być takie szczególne, tylko ostatnie.

Ale prawda jest taka, że miłość jest równie przypadkowa, jak i zaplanowana, równie piękna, jak i katastrofalna.


Nic tak nie uświadamia obecności drugiej osoby jak jej zniknięcie.

Moje życie powinno należeć tylko do mnie, nie do was.

Jesteś wszystkim dla wszystkich, dla mnie zaś znaczysz nieporównanie więcej.

- To mlecz - powiedziałam.
Wzruszył ramionami.
- Wiem. Jedni zobaczą w tym chwast, inni piękny kwiat. Kwestia perspektywy.

Znalezienie księcia może wymagać pocałowania mnóstwa żab.

Nie, cały ten proces nie miał sensu, ale zaczynałam rozumieć, jak to się dzieje, jak to możliwe, że w trakcie tego wszystkiego w sercu rodzi się jakieś uczucie. Na to właśnie teraz liczyłam: że jakimś cudem obowiązek i miłość spotkają się, a ja pomiędzy nimi znajdę szczęście.

Czasem trudno jest być uczciwym wobec samego siebie, prawda?


Nie chodzi o to, że nie wiem, czego szukam . Chodzi o to, że nie jestem gotowa, by tego szukać.


4 komentarze:

  1. Piękne cytaty! Ja jeszcze nie czytałam Korony, ani Następczyni, więc muszę to nadrobić ;)
    Kochana, post świetny i oczywiście czekam na więcej :)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na recenzję 'Ognia i Wody' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy ostatnio tak narzekają na "koronę",a ja tutaj widzę masę świetnych,naprawdę świetnych cytatów! *-*
    ten z mleczem jakoś szczególnie mnie uwiódł :D dopiero przeczytałam rywalki,ale zdecydowanie jak najszybciej muszę zapoznać się z pozostałymi częściami selekcji :D świetny post ♥


    NOMINOWAŁAM WAS DO WAKACYJNEGO TAGU ! :D mam nadzieję,że odpowiecie na pytania,bo bardzo chętnie w końcu zobaczyłabym na waszym blogu jakiś tag :*
    http://booksloverj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie "Korona" była lepsza od poprzedniczki i słyszałam też takie opinie. O tak, czas dokończyć tę serię. ;)
      Dziękuję za nominację, z chęcią odpowiem. :D

      Usuń